wtorek, 29 grudnia 2015

Sylwestrowe TOP10 - Piosenki

Zanim lista, to dwie sprawy! Pierwsza: wczoraj pięćsetna osoba weszła na tego bloga! :D A jako że Wróg Uliczny istnieje od niespełna miesiąca, śmiem uznać to za osiągnięcie! ^^ A teraz druga - pewnie ci z Was, którzy zaglądają tu regularnie, zauważyli (nie)drobną zmianę w wyglądzie Wroga. Sytuacja była taka, że koleżanka, Ola, zwróciła uwagę, że taki pusty graficznie się wydawał. I się z nią zgodziłam, ale, jako że jestem lekkim ułomem informatycznym, stwierdziłam, że nijak nie potrafię czegoś z tym zrobić. I Ola zaoferowała swą pomoc ^^ I to jest właśnie dzieło Oli, znanej jako Natura z Polski lub też Aurona (pomagał Marian ^^). Mamy nadzieję, że się podoba nowa wersja Wroga Ulicznego!

Jak tam ostatnie dni roku? Mam nadzieję, że dobrze! I, żeby umilić Wam ten czas, przedstawiam Wam listę dziesięciu piosenek, według mnie najlepszych. Aczkolwiek też nie tak do końca - w pierwotnej wersji na liście było osiem piosenek jednego zespołu, Within Temptation. Zostawiłam tylko jedną ich piosenkę, a za jakiś czas z pewnością ułożę TOP10 tylko dla piosenek tego zespołu. Ale to kiedyś, a teraz zapraszam! :D

MIEJSCE 10

Simon Curtis - Hypnotized Jeśli nie lubicie takiej muzyki, to bez obaw! Reszta listy jest w nieco innym klimacie. W każdym razie, ta piosenka kojarzy mi się z nieznanego powodu z serią Dary Anioła. Czy ktoś mi to wyjaśni?

MIEJSCE 9

Sabaton - Metal Machine To już zdecydowanie bardziej typowe dla mnie klimaty. Co lubię w tej piosence? To, że wychwala muzykę metalową. Większość wspomnianych w niej utworów znam, niektóre nawet bardzo lubię. A samo Metal Machine jest jakieś takie... Sympatyczne?

MIEJSCE 8

Skillet - Rise Chociaż dawno nie słuchałam tej piosenki, to od razu wiedziałam, że znajdzie się na tej liście. I w pierwotnej wersji miała miejsce szóste, ale przeszukując internet, MP3 i dysk znalazłam znalazłam jedną piosenkę, która kompletnie wywróciła tę listę do góry nogami. I nie zajmuje pierwszego miejsca! Po prostu miałam problem z jej umiejscowieniem xD

MIEJSCE 7

30 Seconds To Mars - This Is War Kocham głos wokalisty, a ta piosenka wyjątkowo mi się spodobała. I choć spora część piosenek mi nie podchodzi, to mogę z czystym sumieniem rzec, że dla jego głosu warto chociaż raz posłuchać kilku z nich.

MIEJSCE 6

Linkin Park - Breaking the Habit, czyli LP w moim ulubionym wydaniu. Album, z którego ta piosenka pochodzi, jest zdecydowanie moim ulubionym. Wahałam się między dwoma innymi utworami tego zespołu (Numb i Catalyst), ale to dzięki tej piosence ich poznałam i chyba przez to jest mi najbliższa.

MIEJSCE 5

Placebo - Fuck You Ta piosenka po prostu wpadła mi w ucho. Poznałam ją na stronie 8tracks.com, słuchając playlisty poświęconej Nathanowi Prescottowi, postaci z gry Life is Strange. I większość piosenek była bardzo przeciętna, a ja jednocześnie pisałam z koleżanką. I wtedy zaczęła się ta piosenka i ja już wiedziałam, że ją uwielbiam. Głos tego wokalisty też ma w sobie To Coś. I powiem Wam, że gdy pierwszy raz słuchałam tego utworku, to aż mnie ciarki przeszły.

MIEJSCE 4

Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark (Light'em up) Tak, wiem! Tytuł długi w cholerę! Ale co poradzić? Piosenka świetna! Nie wiem jak inni, ale ja mam wrażenie, że mówiącym w niej jest jakiś psychopata albo coś... Ale może to kwestia tego, że mam w zwyczaju słuchać muzyki po nocach.

MIEJSCE 3

Nightwish - Sleeping Sun Niesamowity głos Tarji, piosenka bardzo klimatyczna. Pierwotnie była na drugim miejscu, ale ostatecznie, po moim długim wahaniu, spadła na trzecie. Tu mogę zaznaczyć, że śpiewa w niej jedna z trzech wokalistek Wielkiego Trio (mojego i nie tylko mojego), Tarja Turunen. Pozostałymi wokalistkami z Wielkiego Trio są Sharon den Adel (wokalistka Within Temptation) i Amy Lee (wokalistka Evanescence). I TU ZAZNACZAM - nazwa Wielkie Trio nie funkcjonuje ^^ Ja je tak nazywam, aczkolwiek wielu ludzi podziela moje zdanie :) Kłócą się tylko, która jest lepsza!

MIEJSCE 2

My Darkest Days - Can't Forget You Nie wiem, co jest w tej piosence. Ale nie jestem w stanie przestać jej słuchać od ponad miesiąca, więc coś w niej być musi!

MIEJSCE 1

Within Temptation - Jane Doe Od początku wiedziałam, że to MUSI być na pierwszym miejscu. Jest to najlepsza piosenka, jaka kiedykolwiek powstała. Jest esencją twórczości Within Temptation i pięknym pokazaniem możliwości głosu Sharon.  Nie ważne, co w życiu usłyszę, ta piosenka zawsze będzie moim numerem jeden!

Cieszę się, że mogłam się z Wami podzielić moimi ulubionymi kawałkami! Życzę Wam dobrej zabawy! Do napisania! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz